Hjem Grundertreff: Etter stengetid i Leiret

Grundertreff: Etter stengetid i Leiret

08. juni
18:00
-
20:00

Denne gangen gjør vi det litt annerledes.

Vi møtes på kvelden og tar en liten runde i sentrum der vi stikker innom flere gründere. Når dørene egentlig er stengt, åpner de opp for oss og gir et lite innblikk i hva de driver med og hvordan veien dit har vært.

Oppmøte: Mandag 8. juni kl 18 hos Elverum Vekst i Storgata 20.

Vi starter hos Elverum Vekst, og underveis er vi innom Mennt, Fugleperspektivet, De små grønne, Sanzi, Repeat redesign, Poppydesign, Capello, Elverum Sandwich, Bennet reisebyrå og Koieklinikken. Kvelden avslutter vi hos Popsykkel, og der er det helt fint å bli igjen litt lenger for de som vil henge og prate.

Når vi avslutter hos Popsykkel får du litt småmat, og du har mulighet til å kjøpe deg noe å drikke.

Hvem er dette for?

Du trenger ikke være gründer for å komme. Dette er like mye for deg som går med en idé, er nysgjerrig på hva som skjer lokalt, eller bare har lyst på litt inspirasjon og bli kjent.

Tidligere treff har bydd på både inspirasjon, ærlige historier og læring fra andres vei fra idé til bedrift. Gründermiljøet i Elverum er levende, og det er lett å bli kjent og bygge nettverk. Siden dette også er siste før sommeren, gjør vi det til en liten sommeravslutning.

Hilsen oss i Gründernettverket ved Cesilie Robertsen i Koieklinikken, Kristoffer Veiersted i Popsykkel, Cecilie Fuglevik Sahlin i Fugleperspektivet og Julie Lorch-Falch Chrissafopoulos i Elverum Næringsforening og oss i Elverum Vekst.

Arrangementet er fullt.

Meld deg på nyhetsbrevet for invitasjon til neste arrangement som er i august/september.

Hvorfor gründernettverk

  • Utvide perspektiver og tenke litt utenfor boksen
  • Få nye innspill og dele erfaringer
  • Ikke stå alene som gründer
  • B2B-nettverk
  • Få hjelp til synlighet, også i sosiale medier
  • Få tips til leverandører (utviklere, regnskapsførere mm.)
  • Lære av andres kompetanse og innsikt
  • Være heiagjeng og støtte hverandre